Etykiety

środa, 26 grudnia 2012

74

 Placki pełnoziarniste, z płatkami migdałów, jabłkiem i przyprawą do piernika oraz kawałkami czekolady mlecznej z orzechami słodzonej fruktozą ; )



  W Focusie znalazłam bardzo ciekawy artykuł o minimalizmie. W dzisiejszych czasach kryzysu powinniśmy zwrócić w inną stronę, zrezygnować ze zbędnych rzeczy.  Znajdzie się wtedy więcej miejsca na najważniejsze wartości. Less is more - = +  "Ponad połowa mieszkańców Ziemi wziąż żyje za mniej niż 5 złotych dziennie, a okołomiliarda ludzi nie dojada. Z drugiej strony jedna piąta ludzkości kupuje aż 90 proc. wszystkich konsumpcyjnych dóbr. To właśnie my."  W tym wolnym czasie warto o tym pomyśleć. Zamiast narzekać, jaki to zły otrzymałam prezent, poczuć wdzięczność za to co mam.

6 komentarzy:

  1. Jaki Ty masz cudowny talerzyk! :)

    Widzę, że trafił się jakiś inteligentny artykuł. Popieram. Czasem dobrze przystanąć, pomyśleć i docenić, co się ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Less is more, szkoda, że tak niewiele osób przystanie na chwilkę i zastanowi się nad tym..

    Świetne placki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny talerzyk i pyszne placki na nim, mniam:)
    muszę chyba zajrzec do Focusa, bo zaciekawiłaś mnie tym artykułem..

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba zakupić Focusa na podróż do miasta studenckiego!
    Cieszyć się drobnostkami-śniadaniem,kubkiem herbaty, gestem, dobrym słowem,emocjami, możliwościami nadaje życiu nowy sens. Wciąż się tego ucze i uczę choć nie wiem czy kiedyś się nauczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm placuszki, stęskniłam się ;) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie czytam tej gazety ale moze kupię zoabczymy co tam znajde ;d
    fajne świateczne śniadanie ;d

    OdpowiedzUsuń