Etykiety

piątek, 25 stycznia 2013

89







 

Jutro wybieram sie na Zumbe !!!




11 komentarzy:

  1. kocham zumbe, z całego serca, i wyczekuje momentu, gdy będe już mogła do niej wrócić <3 Szalonej!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na zumbie ;d
    pyszne kanapeczki , takiej pasty jeszcze nie jadłam ,ale smacznie to wyglada ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy na takich zajęciach nie byłam, ale zumba kojarzy mi się bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuumba! Zabierz mnie ze sobą <3
    Mniam, kolejna pasta do wyprobowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak i mnie od razu! Uwielbiam zumbe, ale miałam na razie okazję poćwiczyć w domu :)

      Usuń
    2. O chętnie zabiorę towarzysza : )

      Usuń
  5. w lodówce mam połówkę awokado, chyba wiem, jak ją wykorzystam! :))
    a co do studiów - socjologia i filologia niemiecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dni, że mam czas, a są dni, że nie mam czasu ani nawet sił; ale to się nie tyczy tylko aktywności fizycznej. Ale czemu akurat o nią pytanie?:D

      Usuń
    2. tak akurat to mi świtalo po głowie. Ogolnie bylam ciekawa czy uprawiasz sport : )

      Usuń
    3. rozumiem :) regularnie nie, ale jeśli mam czas to staram się ćwiczyć :)

      Usuń
  6. mniam! mnie jako zagorzałą fankę awokado na pewno nie musiałabyś namawiać do spróbowania tej pasty. (; a ostatnie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń