Etykiety

sobota, 18 sierpnia 2012

14

Naleśnik z kaszy mannej i budyniu z miodem i twarogiem : ) Na dwa cieńkie lub jeden gruby placek potrzebne bd:
1 małe jajko
1/4 lyżeczki proszku do pieczenia
2,5 kopiastych łyżek kaszy mannej
1 kopiasta łyżka budyniu waniliowego
szczypta soli
1/3 szklanki mleka
 troche wody, tak by ciasto mialo dosc rzadką konsystencję
Wszystko wymieszać bardzo dokładnie, tak by uzyskać piękną, płynną konsystencję.

Tak wiele dni beztroskiego życia. Doceniam to że nie muszę pracować. Jest cudownie. Otaczają mnie wciąż to inni ludzie. Ale czy tak dlugi odpoczynek od nauki przyniesie pozytywne skutki? Owszem tak wiem są wakacje, ale tak dlugie przerwy chyba dobrze nie służą młodym umysłom. Nie chce mysleć ile pracy mnie czeka we wrześniu, ale im wcześniej zaczne coś robić w tym kierunku to później  będzie mi łatwiej. Mam nadzieję, że w najbliższe wakacje uda mi się wyjechać do Londynu i podszkolić mój angielski. A jeśli nie to na jakiś czas wyjechać z zaufaną osobą na kurs angielskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz