Etykiety

wtorek, 25 września 2012

43


  
 Owsianka z makiem i figą + krem z dyni :)





Po wyjeździe ciezko mi się przestawić na tryb szkolny. Szczególnie z przeziębieniem. Szukam jakiegoś sposobu na to by tak nie zależało mi tak na ocenach. Żyję w stresie. Przejmuję się wszystkim. Najbardziej chyba tym co pomyślą sobie o mnie ludzie. Marzę o spokojnym przeczytaniu innej książki niż podręcznik. Ale to trudne gdy wciąż myśli się o swojej przyszłości. W dodatku mam mocne poczucie, że leży ona w moich rękach. Jak to czytam mam ochotę powiedzieć sobie dość. Stop. Koniec z tym. Dużo pracy przede mną i to chyba mnie przeraża. Ale ja mam sobie nie poradzić ? Dam radę. Gdzie podział się mój optymizm ? :) hmm Chyba powoli powraca na swoje miejsce. Co Cię dziewczyno obchodzi zdanie innych osób ? Ono mnie wytrąca z równowagi. Sprawia że stopuję.  Niech mówią, gadają, ale to nie jest w tym najważniejsze. Ważne jest to, że ja tu rządzę. Ja decyduję. Ja podejmuję działania. Ja będę zmieniała swoje życie.

11 komentarzy:

  1. Jej, jak smakowicie. :) Dyni i figi, podoba mi się to połączenie.
    na pewno dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj figi w owsiance ;) Wiemy co dobre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, wszystko zależy od Ciebie. Uda Ci się :)
    A owsianka wygląda obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądało Twoje dzisiejsze śniadanko:)
    nie myśl za dużo o przyszłości, bo ucieknie Ci teraźniejszość. nie przejmuj się wszystkim i wszystkimi, bo po co? skup się na tym, co naprawdę ważne i rób to, co uważasz za słuszne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, żeby było tak jak chcesz! ;)
    Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i apetycznie =) myślałam przez chwilę że ten krem to budyn ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. figi w owsiance, pycha!:) i ten mus *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczy się przede wszystkim Twoje zdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. smaczna ta twoja owsianka , ja jeszcze nie kupiłam fig ...

    OdpowiedzUsuń